środa, 23 grudnia 2015

Dzień dobry?

Hej, um, tu Clarisse, przejdę od razu do rzeczy.
Chciałyśmy przeprosić za tak nagły, wydawałoby się, że bezpowrotny koniec bloga, do którego byłyśmy naprawdę przywiązane. Mimo, że nikt chyba nawet tego nie zauważył, przepraszam.
(Jestem też trochę zawiedziona samą sobą, bo usunęłam swojego bloga, którego sama pisałam [*])
Ogólnie chciałam się zapytać, czy chcielibyście jeszcze go czytać, czy jest jakikolwiek sens kontynuacji tej jakże niesamowicie słabej historii.
Pls, piszcie, albo nie piszcie, bo nikt na tego bloga już i tak nie wchodzi, lol.

11 komentarzy:

  1. piszcie dalej :) cały czas czekam. c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszcie ;D ja będę czytać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Słabej??? A chcesz w orzecha? Tak? Nie ma sprawy... tak więc nie jest słaba. I ciesze się ze się drogie panie ogarnelyscie i nastąpi kontynuacja.
    Dla nie kumatych ziemniaków -.- CZEKAM NA ROZDZIAŁ pod groźbą spotkania się z moim wiernym kumplem tasakiem...
    Także ten tego nie przedłużam... CZEKAM NA NEXTA XD ;)
    Pozderki Tami :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że będziecie pisać dalej, bo nudno na blogerze bez was się zrobiło XD
    I ta historia wcale nie jest słaba! Macie więcej pomysłów i talentu niż dobra połowa blogów. Więc nie mazgaić mi się tam i wracać do pisania :D
    Czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. OJ CHYBA KOMUŚ TUTAJ ŚWIĘTA POPRZEWRACAŁY W GŁOWACH
    NIE NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE ZGADZAM SIE NA ZAKOŃCZENIE TEGO BLOGA
    MACIE RUSZYĆ DUPE I PISAĆ DALEJ LASKII <333
    HEHEHE LENIUSZKI NASZE NIE POZBĘDZIECIE SIE NAS (CZYTELNIKÓW) TAK SZYBKO CO TO, TO NIE
    I TA HISTORIA JEST MEGA MEGA MEGA UMCA UMCA
    NO I TERAZ WENY MISIE PYSIE
    WESOŁYCH ŚWIĄT
    R5 POD CHOINKĄ

    OdpowiedzUsuń
  6. Śnisz, że chcesz zakończyć tą historie. JA OBSERWUJE TEGÓŻ BLOGA i po prostu cały czas czekam na kolejny rozdział. Właże na bloggera i od razu patrze czy jest tu cuś nowego.
    Pisajcie NO BO WARTO NO KURDE NO
    Weny :) I IDE CZYTAĆ W TYM MOMENCIE KOLEJNEGO ROZDZIAŁA WASZEGO!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja
    chcę
    dalej
    więc
    bez
    dyskusji
    wredne
    kaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. PISUJCIE DALEJ BO ZWARIUJĘ!!! Plosieeeeee

    OdpowiedzUsuń